ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور


رشته: بازاریابی / اقتصاد / حسابداری

Create A Customer-Centric Brand Experience

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چرا این گزارش را می خوانیم.:

در عصر مشتری مداری، مدیران ارشد بازاریابی (CMOS) یک صعود ساخت را در ساختعلائم تجاری با فن آوری قوی مصرف کنندگان را دارد. این منجر به تجدید نظر قوانین بازاریابان در ساخت یک نام تجاری می شود. در این عصر جدید، CMOS باید یک روی کرد مدیریتی شرکت محور با تغییر نام تجاری به عنوان یک دارایی در یک سیستم مشتری محور تبدیل شود و محور ایجاد یک تجربه با نام تجاری را داشته باشد. راهکار نام تجاری تجربی کمک می کند تا دوباری استراتژی های CMOS جهت ایجاد یک نام تجاری دوباره به یکدیگر متصل شوند. نام تجاری تجربی مشتری محور با شرایط زیر است:  

 

1_ ضرورت تبلیغ با نام تجاری تجربی

2_ ترسیم مسیری برای نام تجاری جدید تجربی

3_ تحریک و شرکت و ثبت نام در سازمان ها به دنبال آن

4_ نظارت فعال و مدیریت سالم با نام تجاری

این گزارش در ابتدای 19 ژوئیه 2012 منتشر شده. فروستر تجدید نظر قابل ملاحظه ای را در عمل ایده های جدید انجام داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد