رابطه بین اعتماد و بی اعتمادی در مدیریت

  • عنوان لاتین مقاله: Understanding the Relationship between Cynicism and Trust
  • عنوان فارسی مقاله: درک رابطه بین اعتماد و بی اعتمادی در مدیریت
  • دسته: مدیریت
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

این مقاله به بررسی ماهیت سوء ظن، رابطه آن با اعتماد بین فردی، و اینکه چگونه رفتار، تاثیر سوء ظن بر روی اعتماد را کنترل می کند، می پردازد. ما نشان می هیم که سوء ظن نگرشی را نشان می دهد که متشکل از عقاید و احساسات منفی می باشد که درک افراد را از عملکرد و رویدادها تحت تاثیر قرار داده و به این ترتیب اعتمادشان را تحت تاثیر قرار می دهد. این شرایط احتمالا زمانی روی می دهد که عوامل موقعیتی مبهم می باشند. سه بررسی، این قضیه را مد نظر قرار می دهد. با استفاده از فعالیت های پروژه ای، بررسی 1 به اثبات این موضوع می پردازد که سوء ظن در ارتباط با افکار و احساسات منفی و عدم اعتماد می باشد. بررسی 2، که بررسی میدانی می باشد، به حمایت از نقش واسطه برای رویدادهای موردنظر پرداخته که از نقطه نظر پیش بینی های به وقوع پیوسته در ارتباط با سوء زن و اعتماد، مد نظر قرار می گیرد. بررسی 3، پژوهشی می باشد که ما به مدیریت رفتارهای قابل ارجاع موارد مشخص می پردازیم، و دریافته ایم که زمانیکه گفته ها یا فعالیت های افراد دیگر به طور مشخصی قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد باشد، سوء ظن دارای تاثیر کمی بر روی درک اعتماد بوده، اما زمانی که این موارد مبهم باشد، سوء ظن دارای تاثیر زیادی بر روی تفسیر رفتار می باشد. نتایج نشان می دهد که تفسیر جانبدارانه از رویدادها و رفتارهای مبهم، منجر به اعتماد کمتری شده اما رفتارهای قابل اعتماد باعث کاهش تاثیر سوء ظن بر روی اعتماد می گردد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.02 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود

برش منزل مسکونی 3 طبقه - 226

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 115 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: برش

قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید و دانلود

مقاله بهینه سازی و پردازش پرس و جو

در این تحقیق ما به تکنیک های بکار رفته توسط DMBS برای پردازش، بهینه سازی و اجرای پرس و جوهای سطح بالا می پردازیم. پرس و جوی بیان شده در زبان پرس و جوی سطح بالا مثل SQL ابتدا باید پویش و تجزیه. معتبر شود. پویشگر (اسکنر) علامت هر زبان، مثل لغات کلیدی SQL، اساس ویژگی، و اساس رابطه، را در متن پرس و جو شناسایی می کند، در عوض تجربه کننده، ساختار دستوری پرس و جو را برای تعیین اینکه آیا بر طبق قوانین دستوری زبان پرس و جو تدوین می شود یا خیر، چک می کند. پرس و جو باید همچنین معتبر شود، با چک کردن اینکه تمام اسامی رابطه و ویژگی معتبر هستند و اسامی معنی دار در طرح پایگاه اطلاعاتی ویژها پرس و جو می شوند. نمونه داخلی پرس و جو ایجاد می شود، که تحت عنوان ساختار داده های درختی بنام درخت پرس و جو می باشد. ارائه پرس و جو با استفاده از ساختار داده های گراف بنام گراف پرس و جو نیز امکان پذیر است. DOMS باید استراتژی اجرایی برای بازیابی نتیجه پرس و جو از فایل های پایگاه اطلاعاتی را هدایت کند. پرس و جو استراتژیهای اجرایی بسیاری دارد. و مرحله انتخاب، مورد مناسبی برای پردازش پرس وجو تحت عنوان بهینه سازی پرس و جو شناخته شده است.

خرید و دانلود

پروژه روابط عمومی در کشور ایران و جهان

تعریف روابط عمومی

جی ای گرونیک نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریتارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی می داند که با آن سروکار دارند. رکس هارلو که از پیشقدمان روابط عمومی در جهان است و تالیفات گوناگونی در این رشته دارد این تعریف را پیشنهاد می کند: روابط عمومی عبارت است از دانشی که بوسیله آن سازمان ها آگاهانه می کوشند به مسئولت اجتماعی خویش عمل نمایند تا بتوانند تفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای مؤسسه اهمیت دارند بدست آورند. در واقع روابط عمومی هنری است که به کمک آن می توان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام کارمندان، مشتری ها و مردمی که با آن سروکار دارند قرار داد. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. عملی است ممتد، مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن افراد و سازمان ها می کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند بدست آورند.

تعریف روابط عمومی 1

فصل اول - اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی 2

فصل دوم – انجمن ها و نهادهای حرفه ای و تخصصی روابط عمومی در ایران و جهان 6

هدف 7

اهداف انجمن های روابط عمومی 8

اهداف انجمن های روابط عمومی 8

انواع روابط عمومی 10

عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومی 12

انجمن های روابط عمومی در جهان 13

انجمن های بین المللی روابط عمومی 14

تاریخ روابط عمومی در ایران 14

جمع بندی 15

فصل سوم – انجمن ها و مؤسسات و شراکت های بزرگ روابط عمومی در جهان 17

انجمن های جهانی روابط عمومی 18

انجمن جهانی ارتباط گران بازرگانی 18

انجمن های افکار عمومی 19

تاریخچه AAPOR 19

انجمن جهانی افکار عمومی AAPOR 21

قسمت پنجم 23

اکثریت لازم برای مذاکره 23

قسمت ششم 24

قسمت هفتم 24

انجمن اجرایی 24

اعضا 26

انجمن اجرایی و کمیته ها 27

قسمت اول 27

قسمت دوم 27

رای دادن و هدایت تجارت 30

خزانه و سرمایه 31

زبان 31

نمادهای روابط عمومی در ایالات متحده امریکا 31

انجمن روابط عمومی آمریکا 31

روابط عمومی در قاره آسیا 32

روابط عمومی در قاره اروپا 32

روابط عمومی در قاره افریقا 33

فصل چهارم -روابط عمومی سیاره ای 34

روابط عمومی در عصر حاضر 35

جهانی شدن روابط عمومی 35

آینده روابط عمومی 36

جایگاه روابط عمومی در ایران 37

روابط عمومی در هزاره سوم 38

جمع بندی 43

فصل پنجم - مفهوم مدیریت و روابط عمومی 45

مقدمه 46

ویژگی های یک مدیر روابط عمومی اندیشمند 46

کاستی های مدیریت روابط عمومی 48

جمع بندی 49

فصل ششم - کاربرد اینترنت در روابط عمومی 52

پست الکترونیکی 56

مجله الکترونیک. 56

برد الکترونیکی 57

تلفن گویا 57

مجله ویدئویی 58

ماهواره 58

نتیجه گیری 59

خرید و دانلود

نوآوری های فناوری جدید در اکتشافات فضایی

  • عنوان لاتین مقاله: New technology innovations with potential for space applications
  • عنوان فارسی مقاله: نوآوری های فناوری جدید به همراه پتانسیل هایی برای کاربرد فضایی
  • دسته: مکانیک
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

اکتشافات و پیشرفت بشر در فضا توسط کشورهای مختلف دنبال می شود تا بتوانند به کشف، کاربرد، و توسعه فضا آشنایی یافته و تجارب بشر را در این زمینه بالا برند. این اهداف شامل: افزایش دانش بشر در ارتباط با فرایند های طبیعی با استفاده از جو فضا ؛ اکتشاف و بررسی منظومه شمسی ؛ امکان دستیابی به سفر های فضایی منظم ؛ بهبود شرایط زندگی بر روی زمین از طریق زندگی و کار در فضا. جنبه های مهم ماموریت های فضایی آینده بر مبنای توسعه زیرساخت ها برای بهینه کردن سطح ایمنی، بازدهی و هزینه می باشد. یکی از موئلفه های اصلی این ماموریت ها شامل مدیریت عملکردهاست. ایستگاه فضایی بین المللی ناسا تجارب گسترده ای را در زمینه زیرساخت ها و عملیات کسب کرده است. به این ترتیب، روش های سازمان دهی شده ای برای اجرای تحقیقات و عملیات موفق فضایی مورد نیاز می باشد که مستلزم ذکاوت و استفاده کارامد از منابع انسانی و فناوری می باشد.

بسیاری از فناوری های انقلابی توسط محققان و کارشناسان فناوری ایجاد می شود به عنوان یک امر حیاتی در امنیت ماموریت های فضایی، موفقیت در این زمینه، بازدهی با توجه به هزینه پرداخت شده و سودمند بودن آن ها به شمار می آید. این موارد شامل: فناوریترکیب پلیمرهای فلزی یونی، لیزرهای غیر هادی، حسگرهای دامین- زمان، و سیستم های ارتباطی ؛ قابلیت هدایت در دمای بالا؛ نانوفناوری؛ راکت های پلاسمای مغناطیسی با تکانش ویژه متغیر, منطق فازی ؛ فناوری موج ضربه ای ؛ و شبکه های عصبی می باشد. بررسی بعضی از این موارد و کاربرد آن ها در ماموریت های فضایی در این مقاله نشان داده می شود.

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.41 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود

پروپوزال تحلیل و بررسی پارامتر های مهم اجرایی در خطوط لوله نفت و گاز

پروپوزال تحلیل و بررسی پارامتر های مهم اجرایی در خطوط لوله نفت و گاز ایران با برخورداری از طولانی ترین و گسترده ترین و صعب العبورترین شبکه خطوط انتقال خاورمیانه، مدیریت اجرای خطوط لوله را در کشور به یکی از کارآمدترین سیستم بهره برداری، راهبری و نگهداری خطوط انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی تبدیل کرده است. در ایران حدود ۳۰۰۰۰ کیلومتر خط لوله ی انتقال نفت و گاز وجود دارد که با احتساب خطوط لوله ی بین چاه ها، مراکز جمع آوری و پالایشگاه ها این عدد به ۷۰۰۰۰ کیلومتر می رسد. انتقال فرآورده های نفتی و گاز توسط خطوط لوله که یکی از روش های مناسب، ارزان قیمت، سریع و مطمئن است انجام می گیرد. طراحی و اجرای خطوط لوله نفت و گاز با در نظر گرفتن انواع فاکتورها و شرایط محیطی موجود، گوناگونی حالت هایی که با توجه به شرایط خاص لوله وجود دارد و یا بوجود می آید و با در نظر گرفتن اینکه عوامل بسیار زیادی در آن موثر بوده و باید اثرات آنها در نظر گرفته شود خطوط لوله نفت و گاز اکثراً به لحاظ ایمنی و ملاحظات اجتماعی به صورت مدفون انجام می گیرد و در موارد اندکی به صورت روزمینی اجرا می شوند که در مجموعه ی مهندسی، چنین سازه هایی به عنوان شریان های حیاتی محسوب می شوند. این تحقیق باهدف تحلیل و بررسی پارامترهای مهم اجرایی در خطوط لوله نفت و گاز به بررسی کلیه دستاوردها، تکنولوژی ها، توانمندی ها و نیز چالش های موجود در صنعت لوله و خطوط انتقال نفت و گاز می پردازد.

خرید و دانلود

پلان معماری طبقه اول آپارتمان مسکونی 3 طبقه 6 واحدی - 232

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 736 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: پروژه کامل

مقیاس: 1 به 100

قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر

نام فایل ها:

1. پلان معماری زیر زمین

2. پلان معماری همکف

3. پلان معماری تیپ طبقات

4. پلان معماری تیپ طبقات

5. نمای اول

6. نمای دوم

7. برش

8. پلان بام

9. سایت پلان

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید و دانلود

دریل دستی طراحی شده در SolidWorks (سالیدورکس) و CATIA (کتیا) - 270

دسته: مکانیک

حجم فایل: 44 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

تایر طراحی شده در SolidWorks و CATIA

قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO

همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی

آماده جهت رندرگیری

برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود

forosh46@gmail.com

قیمت: 3,000 تومان

خرید و دانلود

یاتاقان - 5

ترجمه مقاله مدلسازی جریان های یاتاقان در درایوهای اینورتر PWM

دسته: برق | حجم فایل: 599 کیلوبایت | تعداد صفحه: 7 | مدلسازی جریان های یاتاقان در درایوهای اینورتر Pwm + نسخه انگلیسی | Modeling Of Motor Bearing Currents In Pwm Inverter Drives | چکیده – اینورترهای پالس عریض مدوله شده (Pwm) اخیرا به عنوان یکی از دلایل اصلی شکست در یاتاقان موتور در سیستم های درایو اینوتر- موتور شناخته شده اند. به خصوص، همۀ اینورترها ولتاژهای حالت مشترک نسبت به زمین ایجاد می کنند. این ولتاژها باعث تولید جریان های تزویج یا یاتاقان در مسیر خازن های پارازیتی موتور به آهن روتور می شوند که از طریق یاتاقان ها به محفظه زمین شدۀ استاتور نشت پیدا می کنند. در این مقاله، مدلی از جریان های […] — ادامه متن

گزارش کارآموزی در شرکت هفشجان فجر

فهرست | مقدمه: | اهمیت ماشین در کشاورزی | انواع تراکتورها | اتصالات و دستگاههای هیدرولیک تراکتور | سیستم انتقال توان | جرا سیستم هیدرولیک شامل: | دیفراسیل: | عمومی | پوشش اسبک ها | دمونتاژ | مجموعه اسبک ها | دمونتاژ | فنرهای سوپاپ | مونتاژ نشیمنگاه سوپاپ | محفظه جلو موتور | فلایول | کاسه نمد عقب میل لنگ | پمپ روغن موتور | کارتر موتور | بالانسر موتور | یاتاقان بزرگ شاتون | بوش های سیلندر | میل لنگ | میل لنگ | میل سوپاپ و تایپت ها | کابل محرک دورسنج | تعمیرات جزئی موتور (A۴. ۲۸۴ , A۴. ۲۳۶) | تعمیرات بزرگ موتور (A۴. ۲۴۸ ,A۴. ۲۳۶) | تعویض پوسته موتور (ِ A۴. ۲۳۶ , A۴. ۲۴۸) | مقدمه: | مجتمع کارخانجا […] — ادامه متن

پروژه بررسی و معرفی یاتاقان ها و ارائه روش بهینه سازی یاتاقان ها

  • پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
  • عنوان کامل: معرفی و بررسی انواع یاتاقان ها
  • دسته: مکانیک
  • فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات پروژه: 110
  • فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
| مقدمه | یاتاقان ها با تحمل بارهای محوری و شعاعی، قطعات متحرک را در مسیر حرکت خود نگاه میدارد. چرخ دنده ها، چرخ ها و شفت ها به وسیله یاتاقان در محل استقرار خود نصب شده و در مقابل اصطکاک و فرسایش محافظت میشوند. | یاتاقان ها وظایف زیر را انجام میدهند | 1- قطعۀ متحرک را نگه میدارند. | 2- اصطکاک را کاهش میدهند. | 3- فرسایش و سائ […] — ادامه متن

یاتاقان بابیتی | rajaeepowerplant.ir

یاتاقان بابیت دار دونیمه ای ژورنال تراست مربوط به فن گردش مجدد دود دربویلرواحد بخار […] — ادامه متن

Journal of Mathematical Fluid Mechanics - Springer

The journal also publishes in related areas of mathematics that have a direct bearing on the mathematical theory of fluid mechanics. […] — ادامه متن

وبلاگ تخصصی مکانیک خودرو - یاتاقان

وبلاگ تخصصی مکانیک خودرو - یاتاقان - آدرس جدید وب (شنبه سوم اسفند 1392) » دانلود نرم افزار […] — ادامه متن

یاتاقانهای غلتشی

- اندازه یاتاقان: هر چقدر یاتاقان بزرگتر باشد، گریس با سرعت بیشتری تخریب می شود. به طور […] — ادامه متن

یاتاقانهای لغزشی | پانیر - طراحی و...

مواد قدیمی از جمله چوب نیز در ساخت یاتاقان استفاده می شده اند. […] — ادامه متن

وبلاگ یک مهندس...- یاتاقان

یاتاقان در موتور هر جایی که دو سطح داشته باشد از یاتاقان استفاده می شود این نوع یاتاقانها […] — ادامه متن

بانک اطلاعات مهندسی مکانیک...

بانک اطلاعات مهندسی مکانیک - یاتاقان ها و مزایای آنها - غایت زندگی در دانش و معرفت نیست. در […] — ادامه متن

پروژه برای درس تحقیقات مکانیکی

مقدمه | هدف از انجام این پروژه طراحی آسانسوری برای حمل انسان دریک ساختمان مسکونی می باشد به طوری که این آسانسور بتواند 8 نفر را در 10 طبقه بتواند جابجا کند به طوری که فاصله بین طبقات 3.5 متر باشد. | دراین پروژه مسائل زیر گردآوری شده است: | معرفی آسانسور و انواع آن | ارائه استانداردهای آسانسور | طراحی و انتخاب سیم بگسل، قرقره ها و انتخاب آنها | طراحی فنر | انتخاب موتور | طراحی کامل گیربکس (یاتاقان ها، شفت ها، ) | طراحی ریل و ترمز | طراحی اتصالات […] — ادامه متن

Allowable Bearing Capacity of Shallow Foundations …

Firstly, the historical background is presented for the determination of ultimate bearing capacity of shallow foundations. The principles of plastic equilibrium used […] — ادامه متن

Ultimate bearing capacity of rock masses - ScienceDirect ...

The determination of the ultimate bearing capacity of spread foundations on rock masses has traditionally been considered taking into account previous experienc […] — ادامه متن

انواع یاتاقان

یاتاقان (bearing) یک قطعه مکانیکی است که حرکت نسبی قطعات را مقید می سازد تا در راستای مشخص شده […] — ادامه متن

یاتاقان - وبلاگ تخصصی مهندسی...

یاتاقان وسیله‌ای است که اجازه حرکت نسبی مقید را بین دو یا بیشتر از دو قطعه را می‌دهد که به […] — ادامه متن

تحقیق رشته مکانیک: بررسی یاتاقان مغناطیسی

مقدمه | یاتاقان مغناطیسی که شافت را به جای تماس مکانیکی با نیروی مغناطیسی به حالت تعلیق در می آورند، چند دهه است که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. یاتاقان های مغناطیسی مزایای فراوانی، از جمله توانایی کار در سرعت های بالا و قابلیت عملکرد بدون روغن کاری در محیط خلاء را به استفاده کنندگان عرضه می کنند. این یاتاقان ها بدون اصطکاک کار می کنند، فرسایش کمی دارند، در حین دوران ارتعاشات بسیار کمتری نسبت به بقیه یاتاقان ها ایجاد می کنند، می توانند مکان شافت را به دقت کنترل کنند، نیروهای خارجی وارد بر شافت را اندازه بگیرند و حتی شرایط کاری ماشین را تصویر کنند. امروزه رشد تکنولوژی، به ویژه در کنترل و […] — ادامه متن

Load-bearing capacity of compressible plates of glass ...

The effect of placement of reinforcement on the load-bearing capacity of circular and rectangular plates Institute of Polymer Mechanics, Academy of […] — ادامه متن

یاتاقان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ...

یاتاقان (به انگلیسی:) وسیله‌ای است که اجازه حرکت نسبی مشخصی را بین دو یا بیشتر از دو قطعه را […] — ادامه متن

پاورپوینت استانداردهای یاتاقان غلتشی و کاسه نمد

تعریف یاتاقان | خصوصیات یاتاقانهای غلطشی | انواع یاتاقانهای غلتشی | ساختمان یاتاقانهای غلتشی | مزایا و معایب یاتاقانهای غلتشی | عمر یاتاقانهای غلتشی | استانداردهای یاتاقانهای غلتشی | آب بندی و کاسه نمدها | خصوصیات مواد اببندی | تعریف کاسه نمدها | طرز ساخت کاسه نمدها | استانداردهای کاسه نمدها | منابع و مراجع […] — ادامه متن

Bearing Capacity of Shallow Foundations - Springer

Andersen K. H (1972)Bearing Capacity of Shallow Foundations on Cohesionless Soils Theoretical Soil Mechanics, John Wiley and Sons, Inc., New York, N.Y […] — ادامه متن

مدیریتی راهبردی (استراتژیک) - 7

ترجمه مقاله چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی

دسته: مقالات ترجمه شده | حجم فایل: 389 کیلوبایت | تعداد صفحه: 23 | چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی | چکیده | هدف - هدف این مقاله بررسی اجرای چارچوب مدیریت کیفیت به عنوان یک ابزار استراتژیک برای مدیریت دولتی است. | طرح / روش / رویکرد – این مقاله با یک مدل اولیه مبتنی بر فرایند شروع می شود؛ سپس این مدل را با اصول مدیریت کیفیت برای بهبود مستمر بهبود می­دهد. با شناسایی عوامل مربوطه از ادبیات، به بررسی سودمندی آن در سیستم مدیریت کیفیت می پردازد. | یافته ها - تجزیه و تحلیل تجربی چارچوب، هشت عامل را شناسایی می کند: واقع گرایی در تصمیم گیری، استفاده از ابزارهای کیفیت، توجه به مشتری، […] — ادامه متن

مدیریت برنامه ریزی استراتژیک...

مدیریت برنامه ریزی استراتژیک آینده پژوهی - برنامه ریزی راهبردی - مقاله مدیریت برنامه ریزی […] — ادامه متن

کتابها - مقالات و آثار بهروز...

کتابها - مقالات و آثار بهروز نصرآزادانی - ایجاد آمادگی استراتژیک (راهبردی) در سازمانها - […] — ادامه متن

توسعه استراتژیک (راهبردی) دولت...

توسعه سیستم های اطلاعاتی و دولت الکترونیک نیازمند مقدار زیادی منابع استراتژیک و مالی است […] — ادامه متن

پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان

بیان مساله: | پیشرفتهای تکنولوژی به صورت بنیادی جهان را دگرگون ساخته است، و روش و طریقه ای را که افراد در امور تجاری و شخصی رفتار می کنند تغییر داده است (Bandura,۲۰۰۲). به صورت خاص، در طول دو دهه گذشته صنعت بانکداری منابع قابل توجهی را در استفاده از تکنولوژی های اطلاعاتی سرمایه گذاری نموده است. در پاسخ به خصوصی سازی، رشد شبکه های جهانی و افزایش سطح درآمدها صنعت بانکداری تکنولوژی های جدید را بر پایه ارائه خدمات به کار گرفته است که بانکداری الکترونیکی نامیده می شد و هدف از آن دستیابی و حفظ مزیت های استراتژیک می باشد (Joseph&Amp; Stone,۲۰۰۳). تکنولوژی بانکداری الکترونیکی به فعالیت های مالی اشاره […] — ادامه متن

مقالات مدیریتی - مدیریت راهبردی

مقالات مدیریتی - مالمیر عنوان مقاله: طراحی مدل بومی برای کنترل استراتژیک دستگاه های […] — ادامه متن

مرکزتحقیقات استراتژیک - گزارش...

گزارش راهبردی: تفکر استراتژیک یا برنامه‌ریزی استراتژیک: تاریخ: اردیبهشت 1386 نویسنده (گان […] — ادامه متن

استفاده استراتژیک توسعه عملکرد کیفیت (QFD) در صنعت ساخت

دسته: فنی و مهندسی | حجم فایل: 174 کیلوبایت | تعداد صفحه: 19 | استفاده استراتژیک توسعه عملکرد کیفیت (Qfd) در صنعت ساخت | مقدمه | قابلیت بقاء طولانی مدت یک سازمان، به طور گسترده ای بسته به این دارد که چگونه اثربخشی سازمان، منابعش را برای ارضا سهامدارانش مطلوب می سازد. برای عملیات سازمانها در صنعت ساخت، یکی از ممتازترین ذی نفعان، ارباب رجوع ها هستند ] (استفاده کنندگان نهایی یا مشتریان بسته به نوع پروژه دارند) بنابراین در باقی مقاله، ارباب رجوع، مشتری و استفاده کننده به شکل مترادف استفاده خواهند شد [ . ارضا نیازها و انتظارات منتهای اهمیت برای شرکتهاست چون کیفیت در چشمان مشاهده کننده است و هر چیزی […] — ادامه متن

تئوری های تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (SHRM)

  • عنوان لاتین مقاله: Theorizing About The Impact Of Strategic Human Resource Management
  • عنوان فارسی مقاله: تئوری هایی در ارتباط با تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (Shrm)
  • دسته: مدیریت
  • فرمت فایل ترجمه شده: Word
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.
| خلاصه | در این مقاله ما تئوری هایی در ارتباط با تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (Shrm) معرفی می کنیم. به طور مشخص چارچوبی را (که حاصل بررسی، ادغام، و توسعه مبانی نظری Shrm می باشد) مطرح می کنیم […] — ادامه متن

دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و کامپیوتر

دسته: مدیریت | حجم فایل: 473 کیلوبایت | تعداد صفحه: 20 | این فایل درزمینه تصمیم گیری و کامپیوتر بوده و برخی از بخشهای آن شامل موارد زیر است | مقدمه | انواع تصمیم گیریهای بازرگانی | تصمیمات راهبردی | تصمیمات تاکتیکی | تصمیمات فنی یا عملیاتی | انواع تصمیمات از نظر ساختارمندی | مراحل مختلف در فرآیند تصمیم گیری | تفاوت بین اطلاعات رسمی و غیر رسمی | طبقه بندی سیستمهای اطلاعات رسمی | پیشرفتهای فناوری کامپیوتر | مدیریت م […] — ادامه متن

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست...

هدف و وظایف مرکز بررسی‌های راهبردی ریاست جمهوری به شرح زیر می‌باشد: هدف: به منظور انجام […] — ادامه متن

ارشد رشته ام-بی-ای سال 90-91 نوبت دوم

دسته: آزمون ارشد | حجم فایل: 3791 کیلوبایت | تعداد صفحه: 60 | ارشد رشته ام-بی-ای سال 90-91 نوبت دوم | که شامل سئوالات موارد درسی زیر به صورت جداگانه و تفکیک شده می باشد | آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 | برنامه ریزی استراتژیک در عمل | تحلیل تطبیقی از استراتژیهای سازمانی | تصمیم گیری کمی برای مدیران | تفکر و دید استراتژیک | تئوریهای مدیریت 2 | ریاضیات پایه و مقدمات آمار | زبان تخصصی ام بی ای | مدریت مالی و حسابداری | مدیریت اسلامی | مدیریت تحول | مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات […] — ادامه متن

مدیر 123 -مدیریت راهبردی

مدیر 123 -: مدیریت راهبردی - تجاری تعیین الگوی قیمت گذاری کارا برای محصولات استراتژیک […] — ادامه متن

مدیریت راهبردی منابع انسانی (HRM) و کاهش تمرکز کارکنان

  • عنوان لاتین مقاله: Strategic Human Resource Management And The Decline Of Employee Focus
  • عنوان فارسی مقاله: مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان
  • دسته: مدیریت
  • فرمت فایل ترجمه شده: Word (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.
| خلاصه | هدف این مقاله، تحلیلی انتقادی از جابجایی تمرکز بر کارکنان به تمرکز بر راهبرد در نقش مدیریت منابع انسانی (Hrm) است. بحث ما اینست که برخلاف فرض یکپارچگی، اهداف سازمانی و اهداف کارکنان در تع […] — ادامه متن

Theories of the Firm, Strategic Management, and …

Economics and strategic management have, for many years, been developing relatively independently of one another, and they have only to a limited extent mutually […] — ادامه متن

چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران

  • عنوان لاتین مقاله: Challenges Of Strategic Marketing Of Tourist Destination Under The Crisis Conditions
  • عنوان فارسی مقاله: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران.
  • دسته: بازاریابی - اقتصاد
  • فرمت فایل ترجمه شده: Word (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
  • جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.
| خلاصه | مدیریت مقاصد توریستی در شرایط فعلی کسب و کار بر مبنای مقاصد استراتژیک که مصولات توریستی نوآورانه و هماهنگ را فراهم می آورد، برای مناطق […] — ادامه متن

دانشکده توانبخشی - برنامه...

برنامه استراتژیک و راهبردی دانشکده علوم توانبخشی. اهداف عینی دانشکده علوم توانبخشی از سال […] — ادامه متن

Strategic Management in Action - Springer

This paper sets out to overview the strategic management process and its alignment with a systemic approach and to briefly review the necessary enablers, namely: the […] — ادامه متن

پاورپوینت آموزشی جنگل استراتژی، کارآفرینی در قالب یک مکتب

دسته: مدیریت | حجم فایل: 231 کیلوبایت | تعداد صفحه: 180 | چکیده: | فصل اول: مدیریت استراتژیک | فصل دوم: مکتب طراحی | تدوین استراتژی به عنوان یک فرایند مفهوم سازی | فصل سوم: مکتب بر نامه ریزی | تدوین استراتژی به عنوان یک فرایند رسمی | فصل چهارم: مکتب موقعیت یابی | تدویت استراتژی به عنوان یک فرایند تحلیلی | فصل پنجم: مکتب کارآفرینی | تدوین استراتژی به عنوان یک فرایند رویایی | فصل ششم: مکتب شناختی | تدوین استراتژی به عنوان یک فرایند ذهنی […] — ادامه متن

تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (ترجمه)

چکیده | در این مقاله ما تئوری هایی در ارتباط با تاثیر مدیریتمنابع انسانی راهبردی (Shrm) معرفی می کنیم. به طور مشخص چارچوبی را (که حاصل بررسی، ادغام، و توسعه مبانی نظری Shrm می باشد) مطرح می کنیم که برای محققان ابزارهای نظری لازم را برای 1- توسعه ارزیابی های ساختاری کارایی سازمانی ایجاد کرده و 2- مدل های تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (Shrm) را ایجاد می کند که می تواند به طور دقیق به تفسیر و ارزیابی پیوند اصلی تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (Shrm) (یعنی پیوندهای میان استراتژی های سازمانی، تئوری تاثیر مدیریت منابع انسانی راهبردی (Shrm)، و کارایی سازمانی) بپردازد. محققان همچنان […] — ادامه متن