مطالعه با استفاده از روش مونت کارلو برای پیکربندی بهینه یک شبکه توزیع از لحاظ سنجش


موضوع :

مطالعه با استفاده از روش مونت کارلو برای پیکربندی بهینه یک شبکه توزیع از لحاظ سنجش تلفات قدرت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

A Study Using a Monte Carlo Method of the Optimal
Configuration of a Distribution Network in Terms of Power
Loss Sensing


چکیده

به تازگی، مطالعات بسیاری از سیستم های قدرت با تمرکز بر " جدید و انرژی های تجدید پذیر" به عنوان بخشی از رشد تازه صنعت موتور در دولت کره بعنوان " تازه و انرژی های تجدید پذیر " ترویج شده است که بیشتر آن به خصوص در انرژی باد متمرکز شده است،
سلول های انرژی و سوخت خورشیدی جایگزین سوخت های فسیلی معمولی که بخشی از سوخت است، شده اند. برق تکنولوژی اطلاعات بخش است که اساس شبکه هوشمند . شبکه هوشمندشکل بسیار کارآمدی است ازشبکه برق هوشمند که اجازه می دهد تا تعامل ( دو طرفه ارتباطات ) بین تامین کنندگان و مصرف کنندگان با استفاده از فن آوری اطلاعات درتولید برق ، انتقال، توزیع و مصرف ایجاد شود .
برنامه انرژی جدید و تجدید پذیر شده با هدف توسعه و گسترش از طریق مطالعات فشرده، توسط موسسات دولتی و یا خصوصی ، انرژی های جدید و تجدید پذیر که بر خلاف سیستم های متداول، از طریق ارتباط با انواع مختلف توزیع سیستم های تولید برق عمل شده هدایت می شود.

. تحقیقات قابل توجهی در شبکه های هوشمند انجام شده است. به دنبال آن در ایالات متحده و اروپا انواع پژوهش فعالیت های در شبکه برق هوشمند در برنامه پژوهش IntelliGrid EPRI انجام شده است.  

اتحادیه اروپا (EU) ، که نشان دهنده سیاست های هوشمند در اروپا ، است تمرکز بر گسترش تولید پراکنده ( نسل غیر متمرکز ) و قدرت تجارت بین کشورهای با بهبود حفاظت از محیط زیست . است بنابراین، در حال حاضر با تاکید بر نیاز به مطالعات در ارزیابی بهره وری اقتصادی از جمله نسل سیستم های توزیع وجود دارد .

در این مقاله، محاسبات بر اساس هزینه های توزیع ظرفیت تولید برق ، از بهترین سود قابل حصول توسط شبیه سازی مونت کارلو ساخته شد. شبیه سازی مونت کارلو که با تکیه بر نمونه برداری های مکرر تصادفی به محاسبه نتایج خودبادرنظ‌رگرفتن هزینه های تولید برق ، بار روزانه و هزینه فروش و تولید به نتیجه سریع تر از محاسبات ریاضی می رسد. علاوه بر این، ما پیشنهاد طراحی بهینه ، که در با در نظر گرفتن تلفات توزیع مرتبط با سیستم های قدرت توزیع که با تمرکز برجنبه سنجش و توزیع برق تولید شده داریم.

.

کلید واژه ها: شبکه هوشمند . سنجش از توزیع؛ شبکه کوچک . ژنراتور توزیع بهینه

پیکربندی، مونت کارلو

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی 15 صفحه
  3. فایل شبیه سازی شده با مطلب



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد